SENARE

 
bilden blev så dålig för jag drog ut den. fick ta den från mitt arkiv, så kunde inte ändra storleken.
sådär, nu har jag ätit, pratat i telefon med felix, suttit en stund vid datorn och nu övergår jag till det tråkigaste.. just precis,läxorna. jag börjar lite smått och kör igång  med matteläxan, gör halva på ett ungefär imedatt det inte är inlämning förens på onsdag.sen skriver jag fler kapitel i "boken om mig" som tillhör svenskan då. svar ja, det är i svenskan jag ligger efter! senare gör jag so, det måste bli klart så jag kan öva till provet och sen spanska och fysik. fysik = läsa fem sidor,sen uppgifter. spanska=läsa, översätta flera gånger! puuh, det här kallar jag inte helg. inte en enda helg fri från läxor framöver nu.. ååh! :(((
puss!


Kommentarer
Postat av: Olivia

hihi okej tack :D

2009-09-27 @ 20:09:06
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: meliha

DU PRATADE FAKTISKT MED MIG OCKSÅ.

2009-09-28 @ 19:47:26

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0