jag har tappat hoppet om det ni kallar äkta kärlek

det blir en slapp onsdag, precis det jag hoppats på! fast på schemat står det också dammsugning och lite engelska läxa. men det går ju snabbt iallafall!
denna veckan har vart konstig. den har känts kort och fylld med funderingar och konstiga saker. och jag har blandat ihop dagar och tiden.
jag fick hem en tonårs parlören bok eller nått idag,som egentligen är till mina föräldrar som dom ska läsa för att få tips om hur man ska hantera oss tonåringar i vissa situation, men jag läste den istället o gud va bra saker det stog däri. ska tvinga min mamma att läsa den! även om hon redan har läst den två gånger från att petra o hanna fick hem en sån. men det är ju skitsamma, en gång till skadar ingen! :)
dålig bild men den är gammal, och jag satte in den bara för att inte få ett sånt där tråkigt bildlöst inlägg, för det är nog det tråkigaste som finns tror jag?

Kommentarer
Postat av: Nadine

Fin bild gullet :) <3

2010-04-21 @ 20:18:12
URL: http://bulloman.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0