påskafton!

skrev inte igår,ne jag vet.
men vi va iallafall lediga från skolan igår för att det är långfredag, riktigt nice juuu.
åkte med mamma och pappa till stan först, köpte tre tröjor,jättefina. tack mammi!♥
påvägen hem så hämtade vi upp dennis som följde med oss hem så var jag med honom, vi kollade på filmer.
Ronny&Julia, Bert och Spykids! haha liiiiv.. men det var iallafall mycket trevligt som alltid med honom. han åkte 21.30 bussen hem. då kollade jag på lite tv och sånt, sen gick jag o la mig sovit dåligt inatt också har blivit hur förkyld som helst o hes o allt :(
men iallafall, idag är det påskafton fått leta efter påskägg imorse, det tog faktiskt tid. men det visade sig att hon hade bara lagt det bakom kuddarna i soffan, där man faktiskt inte tittar. haha.
idag blir det iallafall att dra till sarah och sen sover jag hos henne inatt, trevligt trevligt. så uppdatering och sånt får ni imorn antagligen.


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0