11:36; 'om jag hade lite kärlek så var den till dig'

åååååå det finns inte ord som kan förklara hur mycket jag hatar sony ericsson just nu! ännu en gång har telefon jäveln slocknat. med andra ord så måste jag lämna in den, med andra ord så kommer dom läsa o ta bort mina meddelanden, mina anteckningar, och allt sånt. och sånt suger!!! för jag hade massa anteckningar o sånt! ):
åååååååå!!!!!!!!!!
och jag börjar helt ärligt bli arg på denna jävla veckan. jag börjar bli så jävla förbannad när jag bara tänker på den, fyfan..
true love dosent have a happy ending, because true love, never ends
jag har inte mycket mer att skriva

Kommentarer
Postat av: denn<3

säger att man aldrig ska ha en jävla w595:P lyssna på mig gumman^^<3

2010-04-25 @ 12:00:29
Postat av: victor H

köp en nokia..... hahahah ^^

2010-04-25 @ 12:49:33

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0