21:26; 'hellooo'

vanlig seg jävla jobbig tisdag i skolan. tisdagar mördar mig lite faktiskt..
jaaaaaaja. efter skolan var jag med dennis!men nu ses vi inte på några dagar. men jag vet att du läser detta. love you♥
yeye, inga större planer för veckan! förutom på torsdag drar jag in till stan med sarpar! och sen i helgen så....fyller jag år! på söndag för att vara exakt:)
aa gud mina sår kliar ihjäl mig snart här helt ärligt, och min fot har somnat, jobbigt läge faktiskt.
ne kanske ska ta o förflytta mig någon annanstans i huset, eller kanske sitter kvar här. får se, hah!
om jag hade lite kärlek så var den till dig!

Kommentarer
Postat av: denn:)<3

hahaha förlåt att jag komenterar men hur fan visste du!:P love you to(L)

2010-04-27 @ 21:34:59

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0