kfhkthjltajtz

det har varit dålig uppdatering på sista tiden och jag varnar för att det kommer vara det i några dagar framöver nu också, typ fyra dagar eller något för jag har verkligen inte blogglust för tillfället. den kommer väl tillbaka antar jag, men därför väljer jag hellre att låta det vara lite. bara så ni vet det.
idag har jag som sagt va med dennis. jag vill tacka gud för att du fick chansen att andas.♥
imorgon är det fredag o då är det inte alls långt kvar till skolan börjar, fuck(!!) säger jag till det då, för jag orkar verkligen inte någon äcklig skola. men får stå ut iallafall.
vi hörs kanske imorn, pusshej.
 
                            victor                 sarah(raggarN)              pontus                       SNYGGT!
 ungefär såhär har jag sett ut hela dagen. orkade inte fixa håret eller sminka mig. dock har jag inte haft på mig min snygga nallepyjamas hela dagen. haha!

vi hade nutella krig. detta va början bara. han hade i hela nyllet sen, jag äger.

Kommentarer
Postat av: tilda

haha nutella krig.....

nästa gång vill jag vara med!!:D<3

2010-04-09 @ 13:27:59
Postat av: dennis

hahaha älskling, du ska få tillbaka:P

tack gode gud att amanda kom till jorden och blev min<3

2010-04-09 @ 13:34:32
Postat av: Anonym

men ojojoj OJ viken bög :O

hahah nutella krig xD

2010-04-09 @ 19:38:53
Postat av: Anonym

vem fan kallar du bög?

2010-04-12 @ 07:38:28

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0