välkommen,välkommen hit, vem du än är och vad du än är

godmorgon. ska städa mitt rum lite o gå igenom duschen lite snabbt o så sen kommer denn hit!:)
ni får se bild på håret senare, mycket bättre nu iallafall.
förkyldningen börjar gå neråt, inte lika snorig längre iallafall (å trevlig information). känns inte som det är lov nu en hel vecka, känns som söndag idag, o känns som jag ska till skolan imorn. men det ska jag inte :D
mitt hår är slitet,det är inte bra. jag vet inte om jag vill spara till långt hår eller behålla det kort? jag vet inte om jag ska ha raklugg eller snelugg? har alltid beslutsångest................ :(
ne nu ska jag börja städa mitt rum,vi hörs ikväll, posshaj.


Kommentarer
Postat av: dennis

snelugg :j <3

2010-04-05 @ 11:05:18
Postat av: felix

kort och snelugg fö fan!

2010-04-05 @ 12:00:30
Postat av: Anonym

kort med snelugg

2010-04-05 @ 17:24:04

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0