11:03; 'kärleken bara dog'

å dåligt humör idag. eller inte på heltid riktigt. men blir arg för småsaker. som att jag skulle städa förut. blev så arg så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. helt cp. plus att jag blev väckt idag.tidigt. hatar att bli väckt. inte konstigt att man blir sur. jag orkar inte vara hemma idag pga risk att jag kommer förstöra hela familjens humör o då blir det inte roligt alltså. funderar på att dra till stan en stund. bara för att lixom, för att ha nått att göra.
och aaaaah min pengarsamling till kamera går ju helt åt helvete alltså. blir arg på det också. vill ha en kamera nu. vem orkar mobilbilder? påtal om mobil så måste min inlämnade mobil vara klar nu! det har gått flera veckor känns de som. ne men typ tre. o dom sa mindre än 21 arbetsdagar!!! å arg jag blir. fast jag vill ha en ny telefon nu iallafall.okej idag bara klagar jag, inte bra.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0