10:35; 'så lät det medans ångesten kom ikapp'

10 AUGUSTI: jag åkte till finis anton!♥ vi kollade på filmer för de var film väder o mös! o sen missade jag bussen så mamma kom o hämtade mig. i väntan på henne så satt vi på trottoaren o lyssnade på musik!


11 AUGUSTI: först var jag duktig hemma med gräsklippande o såna saker!
o sen duschade jag o åkte till pontus o anton!
vi kollade på film o sen va vi antagligen trötta så vi skrattade åt det mesta!♥ 
 knepig bild pontus tog!

det är skönt när man går själv med fin musik i öronen.
jag är bra på att vara själv - men usel på att vara ensam.

Kommentarer
Postat av: Antoon

mitt face= dödens blick :

2010-08-12 @ 11:38:04

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0