16:34; 'ingenting finns kvar'


såhär såg jag ut när jag skulle dra mig iväg till skolan o egentligen såg jag ut såhär mestadels av hela dagen också faktiskt. så kallt är det nu, ska de va kallt ska de va snö också, inte bara regn :(
torsdagar kommer nog bli väldigt jobbiga i skolan efter typ tre torsdagar, då allt verkligen börjar. bara denna första torsdagen var lite jobbig.
tänkte egentligen lägga in lite gamla bilder men fattar inte vad som hänt med den externa hårddisken. datorn märker den typ inte. men denna datorn är lite psyko så de förvånar inte så mycket egentligen, men de suger ju.
heejdoo

Kommentarer
Postat av: evelina

re: jaha okej, har dock läst lite spanska förut och de är rätt likt franska, eller ja, lite iallafall, och jag har läst franska i ett par år, så ah hoppas på att spanskan inte ska bli såå svår..

sure, men har dom bara gått media då eller? för ah, de flesta jag känner säger att media suger, alltså bara media då, bara för att man inte gör ett skit utan slösar bort tre år på ingenting typ. men ah, går ju samhäll också! men visst, kan säga till efter ett tag hur det är och så :)

2010-08-26 @ 17:06:01
URL: http://hhivefive.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0