ÄLSKADE EFTERLÄNGTADE JULLOV

äntligen slipper man stressen för iallafall 19 dagar. var ju då julavslutning igår. vissa sjöng o så, sen fick vi betygen, dom allra första för 8orna. mina betyg var på vissa delar bättre än jag trodde o vissa sämre än jag trodde, men det var väl helt okej ändå.
sen drog jag med mig anton in till a6. köpte lite fint o gick runt där o bara myste. ♥.
idag är dagen innan julafton. känns kul, men sjukt. denna kväll brukar vara den mysigaste, uppesittarkväll o klä gran med familjen. så jag ska bara sitta o vänta på att dagen ska gå så den kan bli kväll, tehe.
julgrans bild sen förra året. har inte blivit mycket julbilder detta året. ingen kamera juu :(

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0