Genom dörren ut i världen, planetens vingar speglar sig mot skyn.

jag o sarah gjorde inte något speciellt igår, men det var bra ändå. vi åt tacos, hon har så härlig familj verkligen! och så kollade vi på en film som vi läst boken i skolan, snacka om besvikelse jämfört med boken! jagt gick hem runt halv tio!
idag vaknade jag ovanligt sent och sen gick jag ut o gick med pappa. gick 11 km, fattar knappt att jag orkade, men så jättejobbigt var det faktiskt inte, mest skönt. sen dess har jag bara gått hemma o myst. städat mitt rum också o lite sånt.
imorn ska jag o min familj åka till lager 157 och gå där o ha det mysigt. vi har inte gjort nått hela familjen på jättelänge, så mamma o pappa tyckte att det var dags! trevligt trevligt.
hejdoo
p.s tog förut kort på min utväxt, oj.. någon behöver ju färga håret iallafall. men ni får inte se bilderna, för det är ju pinsamt att jag låtit det gå så långt. haha.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0