julgran,bingolotto, hela familjen,

på förmiddagen så drog jag runt hemma själv, sen kom petra o vi började våran eviga jakt på julgran, först i gränna, men allt var stängt. så våran jakt fortsatte ända till jönköping, samt lite a6 o max o sånt trevlgt. men vi kom iallafall hem med en julgran, som bakom sig har en mycket intressant men oviktig historia, haha;)
nu står den fint klädd (men enligt mamma väldigt fult)med massa julklappar under sig i ett hörn o jag o mina systrar o föräldrar ligger allihopa helt utslagna i soffan o kollar på bingolotto,  har även försökt att vinna något kul, men som vanligt gick det inte lika bra som man kanske väntat sig.
nu börjar det iallafall kännas som jul, har kanske börjat fatta att det är julafton imorn. hmhm.
förövrigt så skrev jag inte sådär otroligt mycket igår, inte sådär för mycket. så kan säga nu att jag är innerligt tacksam att det är lov nu, så jävla skönt. ska försöka ha lite kul detta jullovet. dock hade jag faktiskt ett mycket trevligt jullov förra året om jag minns rätt, eller det var både trevligt o tråkigt, men det är ju sånt som ändå efter ett ta g är bra.
o så har jag nått att säga om årets julkalender som jag fullt ut har följt hela december. vad menar svt med detta? när i denna julkalender handlar det om jul? ingenstans, verkligen ingenstans. lite tråkigt, otroligt tråkigt faktiskt, för det sänker julkänslan en hel del.
annars är det mesta bra,helt okej.
har tagit lite kort nu när vi har klätt granen, men sitter på hannas lilla mac just nu, så langar dom imooooorn, eller kanske i övermorn, fast kanske inte har tid då heller, så kanske annandag jul. hehe det märker vi. ser fram emot julbordet och myset. trevligt trevligt.
hejdå, vi ses när vi ses.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0