SHAKE UP THE HAPPINESS

Those Christmas Lights light up the street, down where the sea and city meet, may all your troubles soon be gone. Christmas Lights keep shining on
godkväll!
har precis kollat klart på dom tre julkalends avsnitten jag inte kollade på igår. så nu är jag ifatt o kan kolla på rätt varje kväll! :)
funderar på att börja med en annan 30 day challenge nu när jag är klar med den andra.. hmm..
mår fortfarande illa o huvudvärken blivit lite värre. men ska iallafall till skolan imorn o efter åker jag hem till anton, vilket iallafall är planerat än så länge!
PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: jossan

sv: haha, ja :D

2010-12-16 @ 18:27:29
URL: http://tolftejanuari.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0