JEH HEJ

vart i stan med ungdomsforums människor idag. gick tillbaka till skolan o var där en timme. vi kom precis lagom till fikat vi fick. haha :)
är egentligen inte så jättetrött idag faktiskt. ovanligt för att vara helt ärligt. jag klagar alltid på denna ständiga trötthet. men inte idag. idag är det segheten istället som jag har att klaga på. segheten och det tunga huvudet o illamåendet som följt mig hela dagen. annars står väl det mesta rätt till just nu. förutom att jag känner mig aningen ensam här när ingen har kontaktat mig på hela dagen o jag har bara legat o sovit i soffan.
och jag har verkligen tänkt lite för mycket på förändringar som har hänt detta året. visst kan man känna ibland att man verkligen inte vill lämna ett år? man är lixom inte redo för att gå framåt. man vill stanna här, stanna vid detta året och hela tiden bara kunna tänka tillbaka tidigare av året bara, inte "förra året" utan bara "tidigare detta året". jag vill inte att det ska bli års skifte. känns som att det har gått för fort. det har hänt så mycket förändringar på så kort tid, för snabbt har det gått helt enkelt. det känns som att det var januari alldeles nyss. jag kommer ihåg allt, verkligen allt. har både hatat o på ett sätt tyckt om det som hänt.
men jag hatar att jag har glidit ifrån så jävla många på så kort tid. jag pratar fortfarande med dom, men inte alls på samma sätt, inte alls om samma saker. men det är väl sånt som alltid kommer att hända.
hejdo.

Kommentarer
Postat av: evelina

2010 har gått så otroligt snabbt och ne fu, gillar inte förändringar. allt har förändrats så mycket på bara ett halv år, helt sjukt. så synd att man glider ifrån människor så lätt, som om att man inte känner varandra längre, skit synd.



snygg tröja!

2010-12-10 @ 15:54:33
URL: http://hhivefive.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0