friday i'm in love, eller hur är det man säger?

tjenamors!
dagen började verkligen inte bra, för jag blev för senad på morgonen, så fick stressa som as! sen så hade vi slöjd vilket suuuger o jag var bara hungrig hela tiden, vilket inte var så himla kul. men sen va de bra bara. o efter skolan va jag med lisa,jonathan o pontus o sarah stog med en stund också ;)
iallafall, vi vandrade runt, va i gympahallen där vi träffade felix också. så vi satt där nere. o bla bla bla :)
sen kom min mamma o hämtade mig typ kvart över sju. har ätit o så nu. så  nu blire nog let's dance o godis om jag orkar:D
teehheeee,
sorry för att det inte är så många bilder, men hanna har råkat paja min kamera,dock får jag låna hennes ganska ofta och så.
men aja.
 hyffsat gammal bild på joooonthan!

Kommentarer
Postat av: dennis<3

friday i`m in love? :P (L)

2010-02-27 @ 09:33:20
Postat av: jonte

stolt över att jag e så fruktansvärt tuff :,)

2010-02-27 @ 11:02:02
Postat av: Sarah

:)

2010-02-27 @ 13:35:51
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0