hhhheeeemmmaaa◊

på började ett inlägg hos dennis förut, då vi va som lamast, men jag råkade radera halva, så jag gav upp för jag blev så arg!
men det stog nått i stil med att jag hade riktigt kul med lisa o klockan elva igår kväll gick vi ut med hennes systrar o åkte pulka, haha! :)
vid tolv idag gick jag till dennis samtidigt som hon gick till bussen! så jag har vart med dennis i åtta timmar idag med. vi kollade på film, sommaren med göran. den är kul, o så har vi bara vart , o suttit på hans rum, lyssnat på musik, pratat, o kollat på tv osv. mysigt mysigt :)
bilder kommer imorn istället, har verkligen inte ork till det just nu. hehe..
puss


Kommentarer
Postat av: dennis<3

haha mössigt:) <3

2010-02-19 @ 22:23:24

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0