13:56; 'tjenaa'

hellu. jag ska testa om jag vill blogga igen så jag kommer skriva lite emellan åt!
vaknade faktiskt vid elva idag. rekord! o vid halv tolv ringer petra från sitt jobb (laxstugan i hamnen) o ber mig komma ner med hennes telefon. så det blev en liten morgonpromenad när det är som varmast på dagen o hevlete va hett det var! det luktade varm asfalt tillochmed, fast det är ju gött att det är rikitigt sommarväder nu.
har inte ritkigt planerat dagen än faktiskt, får se vad som händer. lite bilder kan ni få imorn från lite olika tillfällen. humöret är fan på topp idag! verkligen alltså. vi höööörs. ha det bra pusspuss
slänger in en gammal bild, den ända jag hittade på denna datorn:

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0