22:09; 'hejsan'

vart så jäkla fint väder i över en vecka nu så mestadels bara vart ute o gillat det! datorn är inte särskilt viktig längre, det finns ett liv utanför faktiskt!;)
för det mesta har jag vart på bra humör nu också o bara mått bra faktiskt, finns personer som får mig att må så jääääkla bra♥
tagit en del bilder o det kommer väl upp här så småningom, typ imorn kanske för internet är lite segt nu.
 hahahaha jag bjuder :c


bara för att jag är såååå snygg, så får ni två till bilder på mig. oj va glada ni blev nu:):):)


pussipuss


Kommentarer
Postat av: Sarah GarvarN Ahlberg

bilden näst längst ner, hahahahahahaha kan bara inte sluta skratta!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2010-06-08 @ 21:59:50
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/
Postat av: angelica

haha, så söt amanda :)<3

2010-06-09 @ 14:34:18
Postat av: Nadine

Gud vilketsött leende! :D

xoxo!

2010-06-11 @ 12:32:28
URL: http://bulloman.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0