16:25; 'det här är slutet på vår film. från och med nu'

11:00
hej! här kommer ännu en ganska lång uppdatering som jag sa skulle komma lite då och då. kan ju börja med att säga att det är otroligt skönt emd sommarlov men det känns som att det snart är slut. men det är ju typ två månader kvar nästan. att vända på dygnet har ju något med sommarlov att göra, och jag har lyckats detta året igen! men ikväll ska jag faktiskt försöka gå o lägga mig typ elva. det har vart både fint o fult väder, men man får ju ta vara på det goda när det väl är framme! sommarlovet började bra o det är fortfarande bra o jag har redan haft kul men det är mycket kvar! bland annat tältning, midsommar,motala, utflykter med familjen, grillning,bad o annat mycket trevligt!:) ja annars då? jö jag mår bra förutom att jag är ganska så trött o idag har min mamma gett mig massa att göra., så ja det ska jag väl ta o göra då.
jag skulle vilja åka en lång buss eller tåg resa någonstans. men jag vet inte vart.. till något fint ställe där man bara kan va.  bo på hotell o bara leva i typ fyra dagar. gud va skönt det hade varit!
jag sitter faktiskt vid min bärbara dator nu som är helt paj. men jag satt dit ett vanligt tangentbord. för på själva datorns tangentbord är det bara dessa bokstäver som funkar: qertiopadflözc. o denna datorn är så hemskt fullproppad så jag kan inte ens spela vissa låtar på spotify, haha!
jag lyssnar på fin musik just nu. såndär musik man blir helt varm av, o både ledsen o glad samtidigt. man vill bara ge av sig världens största leende, men ne, stunden är för fin för att kunna göra det. skulle kunna ligga här hela dagen o bara lyssna. på den fina melodin o dom fina orden. ord.ord är kanske det finaste vi har. att kunna prata o berätta. berätta för folk hur fina dom är. hur mycket man uppskattar allt dom gör.  "near to you, i am healing". 
11.30


16:00
sitter ute på altanen med glass o musik o pratar med trevligt folk. har klippt gräs o sånt typ...nyss. ännu en gång har mina muskler blivit lite större. kommer ju vara värsta biffen efter sommarn ju. hahah i mina drömmar alltså.
mina ben har faktiskt blivit lite bruna, meen.... mina fötter är jättevita! hur fult som helst ju.
hehe jag vet inte vad jag vill göra med mitt hår.. om jag vill ha det långt eller fortsätta på kort. men det lutar mest mot långt så det blir nog så. nej mina meningar tog slut där. har inte en aning om vad jag kan skriva.. kanske kommer en uppdatering senare ikväll också! pussohej
16.22


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0