fördriver tiden

2010
Hur har året 2010 varit hittills för dig? sådär
Bättre än förra årets början? nej, värre, jävla massa bråk
Har du träffat några nya vänner? ne, mer tagit upp kontakten mer med gamla vänner
Har du flyttat under år 2010? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? ja flera stycken
Har du kysst en främling? nae

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010?
bra
Har du varit kär? jag är det
Har du sagt jag älskar dig till någon? yes.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? yes.
Har du haft ett hemligt förhållande? hahah nej

SORG&HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? ne det tror jag inte. men skulle gärna vilja!!
Har du varit i slagsmål? nee,

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? ja.
Har du skämt ut dig? vem har inte?
Har du ljugit för en vän? ja, tyvärr
Har du varit ute en hel natt? nej
Har du blivit tagen av polisen? jag o sarah blev det en gång, hahahaha
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? ja

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? ribbaskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej inte på seriöst
Hatar du någon i din skola? ja
Har du haft alla rätt på ett prov? nej
Har du förlorat en vän? jag antar det
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? yes 
Har du gått bakom ryggen på en vän? ne det tror jag inte
Har du ljugit för en bästavän? ne,inte om något viktigt
Har du många killkompisar? yes

FEM SKULLE:
Skulle du vilja vara längre?
nej.
Skulle du vilja väga mer? ja
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? nej, vafan är de o bli arg för?
Skulle du vilja ha sex med en kändis? HAHAHAHA
Skulle du vilja dricka dig full nu? nej.

TIO KAN:

Kan du röra på öronen? nej.
Kan du slicka dig på näsan? om jag trycker ner näsan så, haha
Kan du kolla i kors med ögonen? ja
Kan dina föräldrar lita på dig? ja de tycker jag
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? när jag sover eller om jag är ledsen
Kan du vara på fest utan att dricka? ja
Kan dina vänner lita på dig? ja.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? nej :C

FEMTON HAR:

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja :c
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja
Har du ett syskon? två världens bästa systrar
Har du varit full den här månaden? nej.
Har dina föräldrar ljugit för dig? vet väl inte jag
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? lite.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? nej
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? faktiskt inte.
Har du ljugit på någon fråga än då? nej (nu ljög jag)

NITTON VEM:

Vem är din bäste vän? sarah.
Vem älskar du? många
Vem vill du bli full med? haha vill inte bli det än
Vem är den bästa artisten? oj oj, de finns många
Vem pratade du senast i telefon med? papput
Vem har du en liten crush i? denn
Vem är snyggast i världen? jag? hahaahha nej.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? dom som mest behöver det.
Vem är snällast i världen? victor h tror jag nog
Vem vill du prata med? håkan
Vem sov du med senast? antagligen sarah, oj det va längesen
Vem såg du full senast? haha
Vem vet allt om dig? sarah
Vem kysste du senast? denn
Vem kramade du senast? petra
Vem kan berätta allt för dig? vet väl inte jag riktigt men hoppas sarah
Vem kan du berätta allt för? min familj o sarah


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket! :)

Jo allt är bra med mig, hur är det med dig? :)

2010-03-01 @ 12:45:59
URL: http://iwannabemrsdrew.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jodu , det är jag också! :)

2010-03-01 @ 14:24:51
URL: http://iwannabemrsdrew.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, det tror jag också :D Här i Gävle så är det ungefär 2 m snö, och nu har vi snöstorm. väldigt drygt :o

2010-03-01 @ 15:44:07
URL: http://iwannabemrsdrew.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0