freeedag, fy så skönt!

heeeeeeeeeeeeeeeeejsan. äntligen helg säger jag bara! denna veckan har dock gått väldigt snabbt o jag har vart med dennis 3 dagar i rad nu för jag va med han idag igen!men det gör ingenting för han är på ett ungefär den mysigaste och underbaraste jag vet♥
sarah och jag failade hårt på hemkunskapen med våra muffins,vi glömde smöret:( efter skolan stannade jag kvar lite, spelade pingis och pratade med felix,dennis,robin,eddie,victor och kristoffer. tehe! vid typ kvart över fyra gick jag och dennis hem till mig. dennis lämnade mig vid åtta och sen dess har jag typ pratat med hanna, kollat på älskvärda solsidan som äger allt så hårt! och tänk på hur mycket jag har ätit denna veckan och jag borde verkligen börja tänka på vad jag stoppar i mig. för jag kan ju inte äta hur mycket som helst hela tiden, tyvärr :c jag vill äta, jag är matvrak, men jag villl inte bli tjock. :( i helgen ska jag bleka håret, fett nice! hoppas det blir bra bara iallafall, eller att det inte trillar av, tehe. kul om det gör det. eller inte.
gud va mycket onödig skit jag har skirivit nu. men iallafall.jag kan inte lägga in bilder för jag sitter på min pappas dator,mehe. men vi hörs imorn. pussochhej!

Kommentarer
Postat av: dennis<3

Så jävla underbart att vara med dig:)<3

2010-03-19 @ 22:22:43
Postat av: josefin.g

älska solsidan! :D

2010-03-20 @ 13:16:17
Postat av: tilda

SOLSIDAN I MITT (L)

2010-03-20 @ 13:37:43
Postat av: felix

fast dennis, du var ju skir förbannad på henne juh :D

2010-03-20 @ 18:17:17

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0