hjärta

spanskan var för en gångs skull rolig idag. man kan ha kul med lexikon,anton o en felix som inte fattar något :D
annars har alla andra lektioner vart lika tröga som alltid.
efter skolan följde angelica med mig hem, vi hann inte va så länge för hon har nyss gått, hon ska på bandyträning.så vi har typ inte hunnit göra nått. men ändå, fick ju ändå va med henne♥
jag vill ha en ny telefon för jag är så himla trött på denna äckliga nokian jag har nu.
ska snart få tillbaka pengarna för min förra, det ska ju bli skönt o då ska jag köpa ny, dock får mina föräldrar ge mig lite pengar då också.
sen ska jag nog gå ut och gå med sarah pluttan. min bästa vän♥

vet ni vad jag har kommit på?
man kan bli beroende av en människa.
jag är det.


Kommentarer
Postat av: anonym

vem är du beroende av?^^<3

2010-03-16 @ 19:17:39

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0