jag och mina listor :D

Namn: amanda
Längd: 165,5 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: konstig
Önskar du att du bodde någon annastans: njaa, ibland.
Tänker du på självmord: ne
Tycker andra du är attraktiv: vet jag inte
Använder du droger:
Röker du:
Vilka shampoon använder du: silverschampoo
Vilka parfymer använder du: olika, men har oftast inte det. tycker att body lotion, med lukt då alltså luktar fräschare än parfym.
Vad är du rädd för: förlora. och då menar jag inte i spel osv.
Gillar du att tvätta: ne?
Gillar du berg-och dalbana: naa.. inte för stora

SENASTE..
Film du hyrde:
Vet inte,?
Film du köpte: hmm..
Låten du lyssnade på: lasse lindh - fem enkla saker
Låten du hade på hjärnan: vet inte varför, men hade carola - evighet på hjärnan förut,hahah!
Personen du ringde: pappi
Tv program du tittade på: grey's anatomy
Personen du tänkte på: denn såklart
Bok du läste: någon i skolan
Personen du fick mail av: mailar aldrig
Personen du fick brev av: de va längesen. typ när jag gick i tvåan o hade en brevvän.. haha.
Personen du fick sms av: victor d
Gången hela din familj åt middag tillsammans: snart tre veckor sen. petra är ju i italien så..
Saken du köpte: ahlgrens bilar

ALLMÄNT i
Vad har du gjort idag:
skolan,lisa,david,dennis.
Var det kul: nä. haha jodå
Hur tidigt stiger du upp: på veckodagarna halv sju..
Gillar du att slåss: haha ja faktiskt, det är ganska kul
Vad ska du göra ikväll: lata
Är du seriös: är jag väl, men kan ju va oseriös en hel del också.
Nämn en kroppsdel som du är nöjd med: tänder, hehe
Nämn en kroppsdel som du inte är nöjd med: kan man säga allt?
Vad är du allergisk mot: ingenting
Var har du ont:
magen,
Använder du hårspray: ibland. när håret verkligen inte är på min sida.
Kan du stå på händer: Om jag står mot en vägg brukar det funka
Favorit serie: grey's
Håkan hellström eller the Ark: självklart håkan!!!!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: aldrig hört bright eyes? men antagligen lars winnerbäck
Salt eller socker: socker
Gillar du kethup: lite bara
Är du glad nu: nnjaa
Var du glad igår: Ja.
En dålig egenskap hos dig: lätt avensjuk, när jag blir ledsen eller så på någon så dampar jag istället för att prata lugnt om hur det känns o så, o antar att det inte är bra, blivit ganska osocial
En bra egenskap hos dej: humor
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ne
Vad dansar du till: Musik?
Stockholm är: snobbigt.. haha ne men jag vet inte riktigt. stort!
Göteborg är: lite mysigt
Kan du sjunga: alla kan sjunga
Mer värt än guld: familjen och vännerna
Spaghetti eller makaroner: makaroner<3<3<3
Ett land jag helst vill besöka: Grekland igen!

ANTAL..
Gånger ditt hjärta brustit: har väl aldrig blivit jättesårad.. eller jo,det har jag. 1.
Hjärtan brustit pga dig: vet inte? en kanske?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några gånger,
Ärr du har på kroppen: 1 på hakan, tror inte jag har fler.

Kommentarer
Postat av: denn:)<3

Du är BARA min ahlgrens bil:)(L)

2010-03-18 @ 20:29:26
Postat av: amanda

alltid bara din :)(L)

2010-03-18 @ 21:24:54
Postat av: jossan

älska berg-och dalbanor :D

2010-03-20 @ 13:17:26

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0