lördag tidig morgon!

oj, varför e jag uppe såhär tidigt för? kanske för att jag har sovit otroligt illa inatt. när jag kom hem från att vart med sarah så gick jag o la mig typ tjugo minuter efter att jag hade kommit hem. så typ tio över tio gick jag o la mig för att jag var så himla trött. smsade lite o somnade ifrån jonathan o dennis vid elva! sen vaknade jag vid fyra någongång. va varm o kuddarna kunde aldrig va som dom skulle, o täppt va jag också, så de tog en stund innan jag somnade om igen. sen vaknade jag vid åtta o har inte försökt att somna om heller faktiskt.
kvällen igår med sarah var mysig, kall.. men mysig o rolig!♥
 ne bilden e inte från igår!



idag ska jag antagligen till kax med sarah senare! o va med lisa jonathan o pontus :)


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: det var ashhärligt med bad :D asså jag lyssnar ju på allt xD är en allätare xD dudå?



naaw, var lite osäker på den nya headern, men det får vara den nu tills jag har nya bilder :D

2010-03-06 @ 10:32:08
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0