SPOTIFY

spotify
1. SÄTT DIN MUSIK PÅ BLANDA.
2. KLICKA PÅ NEXT-KNAPPEN EFTER VARJE FRÅGA.
3. ANVÄND SÅNGTITELN SOM SVAR PÅ FRÅGAN.
4. FUSKA INTE.


1. Hur mår du idag? fix you
2. Kommer du långt i livet? jag vill inte vara rädd
3. Hur är skolan för dig? den fulaste flickan i världen
4. Vilket är ditt livs themesong? med ena foten utanför
5. Vilken är din livshistoria? bara för mycket
6. Hur ser din framtid ut? you found me
7. Hur blir din morgondag? stay with me
8. Vad är det bästa med dina vänner? try sleeping with a broken heart
9. Vilken sång beskriver dig bäst? det kanske kommer en förändring
10. Hur ser ditt liv ut just nu? en idiot som jag
11. Vilken låt kommer att spelas på din begravning? stay close, don't go
12. Hur var du som barn? your call
13. Vem kommer du att gifta dig med? ensammast i sverige 
14. Hur ser världen på dig? why
15. Vad tycker dina vänner om dig? warning sign 
16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? augusti i helvetet
17. Kommer du någonsin få barn? tro och tvivel
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? som jag hade dig förut 
19. Hur blir du igenkänd av folk? the scientist
20. Vilken är din livsfilosofi? fem enkla saker
21. Vad tycker dina föräldrar om dig? taxmannen
22. Tycker andra att du är attraktiv? little by little
23. Vad kommer du att säga när du gör slut med någon? när det äntligen är över


Kommentarer
Postat av: dennis<3

det går inte komentera när du skrivit om mig:P <3

2010-03-16 @ 16:04:12

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0