TILDA, DU SOM VILLE HA TEXT ATT LÄSA, HÄR HAR DU!

jo egentligen har jag inte mycket att säga här. men jag ska väl försöka att formulera mig långt eller något!
jag är så jävla trött ska du veta, och varför är jag det? för jag kan inte sova på kvällarna,för konstigt nog är det då jag börjar tänka på exakt allting, vad som händer nästa dag, hur jag ska göra me det o det, vad hände igår, jag måste ta med mig.. blablabla o fortsättning följer! dock har jag försökt att använda ett sömntips som jag fick av gunnel, det har jag dock bara använt en gång. då funkade det bra. grejen är den att jag skriver upp det jag tänker på,så vet jag att jag inte kommer glömma det. ska nog fortsätta så!
o så har jag bestämt mig för att sluta gå på spanskan också! jag menar,varför ska jag gå kvar om jag inte ens ska gå kvar egentligen? jag lär mig ingenting där endå, för jag skiter faktiskt i att lyssna för jag har ingen använding för det imedatt jag ska dra mig ur! men dom som känner mig väl vet antagligen att jag kommer gå dit ändå, hahahaha :(. skulle kunna gå kvar där egentligen, ifall inte gruppen var sån jävla kaos o ifall inte alla var så jävla omogna där. bara för att man sköter sig en gång eller säger till någon en gång blir man lixom hånad. jag menar, väx upp för helvete!
och aj, mina händer svider så torra dom är, gillas inte :(
aa.. nått annat allmänt jag kan dra upp här nu när jag redan håller på!? antar att jag ändå kan skriva vad som helst här utan att någon kommer se det ändå. för alla slutade väl läsa där vid tredje meningen! men det är ju deras problem, för jag tänkte nämligen öppna mig helt här o berätta alla känslor jag har!.......haha,jag skoja!det kommer inte hända! :)
helt ärligt skulle jag vilja lära mig spela gitarr, men jag känner att alla är så skeptiska mot allt som har med mig att göra. men jag vill det ändå. men jag har ingen gitarr o jag vill inte lägga pengar på dåliga kulturskolan heller o typ få lära sig bamse bara eller sweet home alabama, det är ju kanske inte det trevligaste. får hitta mig en annan hobby. det är gitarr eller dans som gäller för mig! ska prata med mamman min om det, o sarah o jag har ju faktiskt pratat om att börja på dans, så ska prata med henne också! annan sport är verkligen ingenting för mig.
ska nog sluta skriva nu. hejdå!

bild från 1 maj om jag ska vara exakt faktiskt! sarah ligger jämter mig, till höger, (då bilden togs alltså!)
en blond amanda!
vill blondera håret igen snart, men är rädd att det åker av då, så får väl vänta lite :(

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Nämen tack! :) Allt bra med dig?

2010-03-03 @ 07:32:19
URL: http://linawiesel.blogg.se/
Postat av: jonte

blondt är fiint:)

jag läste hela texten:D<3

2010-03-03 @ 07:48:51
Postat av: olivia

tack! :D

2010-03-03 @ 12:35:02
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: tilda

mycket bättre amanda, sånn här text ska det va. läste hela två gånger. okej,där ljög jag...1 gång:D haha puss<3

2010-03-03 @ 19:31:08

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0