you don't really care

nu är det såhär. att jag har precis slutat äta godis, för en längre tid då,med andra ord. så länge jag klarar! haha vi får väl se hur det kommer gå! och så ska jag ut och gå och sånt typ tre gånger i veckan. får dra med mig sarah eller min bantande syster.. eller dom dra med mig. taha!
ja, önska mig lycka till för det lär verkligen behövas.


gud va ont jag har i magen, magknip. sådär jättejobbigt ni vet,man kan typ inte ens stå utan att det bara sträcker och hela magen bara drar ihop sig som en klump. tänk den känslan, den har jag ganska ofta, typ två gånger i veckan,det är jobbigt och det gör riktigt jävla ont! :(

Kommentarer
Postat av: dennis

har du på dig min tröja idag:D<3

2010-03-30 @ 10:32:06
Postat av: amanda

denn: ne det har jag faktiskt inte,men har planer på att ha den imorn :D<3

2010-03-30 @ 16:42:46

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0