16:15;

hellu. anton kom till mig igår efter väldigt mycket velande av vem vi skulle va hos, hehe. men iallafall. vi åt bland annat pizza o kollade på film o åt godis i mängder ( :( ) sen sov han hos mig. så vaknade jämte världens finaste kille idag.o vid två åkte han hem o runt tre gick jag till sarah. sitter här nu och vi håller på att slinga hennes hår. är själv väldigt sugen på att färga mitt hår till denna färgen igen:
men de blir inte förens om ett tag. kämpat mycket för detta håret! haha
hörs imorn för jag sover här inatt. pusshej!

Kommentarer
Postat av: Tån

världens finaste chey <3

2010-11-07 @ 17:19:58
Postat av: Sara

deprimerande är det!:(

2010-11-07 @ 18:17:26
URL: http://sarantonsson.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0