GÅR INTE LADDA UPP BILDER. SEGT INTERNET - SEG BLOGG.

skolan var först över förväntan, men sen en besvikelse. vi hade inställd matte, och jag skulle egentligen ha inställd elevens val också, så skulle slutat klockan 1, asgött! men sen får jag veta att elevens val tydligen är iallafall, så får va i skolan till klockan 4 och ha en aslam 1 timme o 20 minuters rast! arg.
var med anton efter skolan. gjorde lite spanska, åt lite mat, pussades lite, skrattade lite, lite allt♥
sen åkte han hem,o jag gick ut o skottade. skottade som fan. massa snö!


stort problem: mitt hår har slutat växa. helt hemskt. vill ha långt hår. mitt hår är sönder. mitt hår kommer gå av. bra inpakning köps inom kort.
nu ska jag duscha! varmt. fryser som fasen. hejdå.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0