TOMAT & BILAR

LÖRDAG!
var hemma hela dagen o bara segade igenom alla timmar som gick. runt nio kom anton hit.vi låg o kollade på en efterbliven svensk film. gick upp o la oss halv ett. (längesen jag var uppe så sent, hah) o vi vaknade o somnade o vaknade o somnade hela natten, känns dock som att jag har vart vaken hela natten,fast det har jag ju inte. plus att anton hela tiden skulle putta ut mig i sömnen.jättemysigt! 
SÖNDAG!
vaknade helt runt nio o sen vid halv tio ungefär så gick vi upp. duschade, jag velade med kläder i flera långa minuter, o sen vid kvart över 12 så åkte vi in till a6! vi åt på ikea först,till efterrätt såg vi fram emot god chokladmousse, men fan ikea (!) där lyckades ni inte. chokladmoussen smakade 80%kakao choklad och grädden var smör.
sen började julklappsletandet!
kom hem för en stund sen ifrån stan och gudstjänst.
ska nu ner o duscha innan dexter börjar, sen ska jag sova!
fråga inte om bilderna, dom är bara till för att fylla ut lite vackert

Kommentarer
Postat av: evelina

re: grejen är den att jag bara gör det utan att tänka. borde kanske göra det eftersom att folk i min närhet missuppfattar så otroligt mycket ibland. men när jag mår så där måste jag bara skriva av mig någonstans.

2010-11-21 @ 21:47:47
URL: http://hhivefive.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0