Maybe we are the damaged ones

oj jag är trött. är ni förvånade? det är iallafall inte victor. han sa att det är det ända jag säger "jag är trött"  "jag är hungrig"  "jag vill hem"  haha.
har frusit hela dagen, varje sekund.har vart i skolan o inte orkat. har ätit tre måltider på tre timmar. gått hem i kyla o frusit. vart på utvecklingssamtal. ätit kinder ägg o pimpim. myst i soffan med tjocka o sköna kläder.
o nu ska jag nog gå äta en toast o sen ska jag ta en lång varm dusch.
jag ska förresten sluta skriva att jag är trött varje dag. alla vet nog att jag är det ändå.
kan inte sova. vaknar - somnar om - vaknar - somnar om - vaknar. hela nätterna håller det på så.
jag hatar det.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: evelina

re: tack desamma du!

jo, det är ganska rakt, men jag plattar alltid luggen för den formar sig liksom efter ansiktet typ. och så duschar jag oftast på kvällen så det formar sig jättekonstigt sen på morgonen, så jag måste platta det ändå. men brukar inte platta längderna, hehe. men ja, det är ganska rakt egentligen.

2010-11-15 @ 21:13:19
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: carro

jag känner samma som dig, jag är äckligt trött så jag nästan somnar. hehe. Åh kinderägg är gött1 :)

2010-11-15 @ 22:23:16
URL: http://speciialneeds.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0