YOU KNOW - LOVE IS TOO HARD TO BREAK

Söndag: första advent med andra ord. på eftermiddagen åkte jag till min anton och följde med han o hans föräldrar till jönköpings julskyltning o gick där o sen åkte vi hem till hans farfar o fikade. sen åkte jag hem lite efter nio.
mycket mysig eftermiddag&kväll♥



Måndag: åkte tidigt iväg till stan med mamma. egentligen i syftet att jag skulle på synundersökning, men det blev mycket annat också. ekohallen, solåsen, a6, o hela köret. nästan alla julklappar är klara nu, skönt det. plus att jag köpte lite nödvändiga saker till mig själv också.
för övrigt börjar jag bli förkyld, o ne förresten, jag hade inga större fel på synen o jag orkar faktiskt inte gå till skolan imorn, men är det någon dag man faktiskt orkar det?


äntligen gick det att lägga upp bilder. jag vet,asfula bilder.men jag orkar faktiskt inte bry mig sådär väldans mycket.

påtal om ingenting, så har jag inga planer alls på denna veckan, fast ja, det har jag ju nästan aldrig. ska väl försöka plugga en del o så antar jag.

mitt hår är fortfarande sönder, men det har börjat växa nu iallafall, för utväxten har kommit nu. lite för mycket utväxt. plus att det är jättegult överallt nu. fint. vackert. ne men jag kan faktiskt inte göra nått åt det för tillfället, jag vågar inte göra nått åt det än. då kommer det trilla av, o jag tror inte att jag är sådär jättesnygg utan hår.
ne hejdå.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0