18:09; 'man måste dö några gånger innan man kan leva'

ne jag skrev inte igår, men alla vet vad jag gjorde iallafall. jag var som vanligt med älskling o vi degade oss igenom hela dagen.
idag åkte ju alla 8or iväg o badade och bowlade, det var ändå roligare än jag trodde att de skulle va. är man med roliga människor så går ju allt! dock lär jag vakna med sådan träningsvärk i armarna, fick lära oss massa olika sim"stilar", jättejobbiga saker, och så skulle vi simma vanligt 400 m för att visa att vi kan, haha.
jag stannade i stan efter badet, anton stannade med mig o vi har gått på a6 hela dagen typ. jag köpte en jacka till mig själv o kinder ägg. o present till mamma&petra. petra fyller år idag o mamma imorn.
jag just nu. ser jättestor ut, ne jag har inte växt mer, ser tydligen bara ut som det. har mössa på mig fortfarande, vill inte veta hur mitt hår ser ut imedatt jag satte på mig mössan när håret var blött. hemskt. hehe.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0