17:43; 'du är bra för mig, ändå förstör jag allt'

var i skolan som vanligt och brandlarmet gick, brandövning, (nödvändigt på morgonen i kylan!!) o på hemkunskapen blev det helt plötsligt strömavbrott o det var i hela gränna, i cirka en kvart o vi skulle steka pannkakor o göra pannkakstårta. där låg det smöret o ruttnade, haha. precis som alla andra måndagar är också denna måndag helt utan värde, förstår inte varför mina måndagar alltid är så värdelösa, o varför gör jag aldrig något åt det? jag hatar måndagar, så extremt mycket! o nu kommer hela kvällen gå till att göra massa läxor. har två prov denna veckan. imorn ska jag vara med min egna, han som är min. o på onsdag ska jag iväg o bowla o bada med alla 8or, suger lite att skolan aldrig kan komma på nått annat att göra, har i alla år jag gått på ribbaskolan åkt o bowlat o badat. o sen på torsdag måste jag in till stan, men jag slutar fyra vilket gör det hela aningen jobbigare, men monki öppnar i jönköping då o vill dit, men får se hur det blir med det.
detta inlägget tog lång tid att göra. fast det gör alla mina inlägg, endast för att jag bara sitter o glor i flera minuter, tillslut har en hel halv timme passerat.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Wow! Vilka fina smycken!! <3

Kram

2010-10-25 @ 20:19:11
URL: http://rosanatt.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0