21:21;

ska snart ta o tvätta bort smink o borsta tänderna o sen gå o sova. måste läsa världens dåligaste bok också som vi har i långläxa i skolan. "skriet från vildmarken" hundbok, kommer inte ens ihåg vad jag redan har läst i den, usch.
imorn kommer jag inte va alls pepp på att gå upp ur sängen, har gympa första lektionen vilket alltid betyder att jag fryser ihjäl. känner för att inte vara med, men måste nog va det, har missat ganska många gympalektioner faktiskt. jag har engelska prov imorn, inte heller världspepp men tror de kommer gå hyffsat bra iallafall. o imorn kommer svt o filmar på våran lektion, haha gött. o imorn efter skolan slipper jag frysa som en idiot iallafall (jag fryser alltid hela tiden) för då ska jag va med anton, o fryser inte särskilt ofta när jag är med han, nästan aldrig. han är varm o så gör han mig glad också, så lite extra värme där också. mysigt. kommer dö på onsdag, skoljoggen, haha pinsamt ju hur dålig jag är ibland. men pontus har lovat att gå med mig :)
ne nu ska jag gå o göra de jag ska o sen ska jag gå o sova för jag är trött, som vanligt o igen. hehe. hejdå.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0