21:30; 'eeehehehe'

hjärnan har fått jobba något otroligt för mycket ikväll, gjort två o en halv matteläxa, haha fyfan. a skönt o få det gjort iallafall så jag slipper det sen framöver. har även hunnit med att städa mitt rum,äta popcorn, äta kvällsmat, kollat på ullared o början av csi, men det är så tråkigt o jag är så tråkig o trött så tänkte istället gå o sova. o så tänkte jag smsa med min fina anton ända tills ögonen inte orkar vara öppna längre, mehe.
ne nu ska jag gå härifrån o borsta tänderna o sen väntar sängen på mig. haha jag går alltid o lägger mig så tidigt.. fast jag somnar inte förens efter cirka en timma iallafall, men.. de är ju gött:)
lite bilder jag tagit idaaag

klumpen till vänster är internetradio, nrj forlive!

Kommentarer
Postat av: Antonn

hahöhä.....söt:)<3

2010-09-27 @ 22:41:23

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0