17:00;



usch vad jag inte har några bilder. stör mig så :c helg igen, gud va skönt! men hade en del att ta hem igår iallafall så blir lite plugg ändå. spanska o matte mest, ligger mycket e.f.t.e.r. ikväll kommer de folk hit så har duschat efter en mycket seg morgon o ska hitta något att klä på mig nu. imorn är väl planerna att försöka plugga så mycket som möjligt o även försöka få in sarah en stund i allafall för på måndag åker hon till frankrike o är borta i tio dagar. allt kommer bli helt segt :(
visst ja, bloggade inte i torsadags heller.. go dag i skolan där också. film - data - lunch o sen slutade vi, så vi slutade klockan tolv. jag o anton tog 12.10 bussen till jkpg o hoppade av vid a6, gick till burger king som är nyöppnat typ o satt där o åt o pratade om allt mellan himmel o jord ganska länge, sen fortsatte vi våran vandring till badhuset o så badade vi till typ fem sen gick vi upp till a6 igen o gick där till åtta då vi tog bussen hem. mycket mysig dag.

måste färga mitt hår snart också, börjar bli lite gult o utväxten börjar komma fram. blondt hår är svårt. måste införskaffa mig lite saker också, blandannat grejer till håret, värme skydd o såna grejer.
o så måste jag söka sommarjobb till nästa sommar också.
byyyeee

Kommentarer
Postat av: Sarah Ahlberg

Kom igång med sökandet nu dåååååååååååå :)

2010-09-18 @ 22:27:38
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0