18:46; 'what if there was no time, and no reason or rhyme, what if you should decide that you don't what me there by your side, that you don't want me there in your life.

hellululu. var först i skolan som alltid, hehe.. o sen åkte jag sarah felicia o joakim till adelövsmarknad. fick jaga bussen, haha fail. o så gick vi där till lite över fem, bussen var en halvtimme sen, jobbigt. köpte två tröjor 20kr styck. såna där fattiga fula, hahahaha.
imorn kommer jag skratta ännu mer, för det är skolfotografering. hatar o stå där o se allmänt dum ut o posa, de värsta jag vet. kommer säkert med med värsta garvet eller nått, så hemskt. ja, vi får bara vänta o se hur mycket jag kommer få skämmas sen när skolkatalogen kommer ut. dock älskar jag att kolla på alla andra i den, höjdpunkten med att börja skolan igen typ.. haha ne. inte riktigt. men nästan.
imorn tror jag nog inte att de blir så bra uppdatering, för först ska jag till skolan o sen efter en väldigt jobbig fredag med en hel del jobbiga lektioner, så ska jag vara med en mindre jobbig anton. hjärta på det.
nu vill jag äta glass, o lite mat också kanske, nästan inte ätit på hela dagen, slutat känna hunger, heh.
idag i skolan hade vi fotboll på gympan, fast jag var dock inte med pga förkyldning gånger två. då flyttade ludde bänken så den stog på planen. det skrattade jag o jocke åt litegrann, haha.
en av tröjorna ser ut såhär, så go!

Kommentarer
Postat av: Ludde

VAdå tjock! :D

2010-09-08 @ 18:11:37
URL: http://canonphoto.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0