18:24;

hatar torsdagar lite. inga raster alls typ o bara långa lektioner, men ska inte klaga, slutar iallafall helt okej tidigt. kvart över två. o idag när jag hade slutat kom syster petra o hämtade mig o så åkte vi in till a6. kollade runt lite o jag hittade en bh o en militärgrön transparant skjorta, äntligen hittat den, alltid vart slut innan.
sen hämtade vi upp hanna o åkte hem. har ätit massa mat nu, fan va gott de är med mat. det bästa som finns hej.
förövrigt saknar jag sarah, saknar verkligen att prata med henne.kom hem♥
o så även förövrigt är jag trött också, som as, hehe..
o så är jag lite arg på kommunen som tycker att vi ska gå i skolan från 9-16 varenda jävla dag. aldrig i mitt liv, inte en chans.hejdå fritid! hoppas verkligen inte att dom får det att gå igenom. o jag vet inte vad jag ska säga nu, kommer aldrig på något..
jo jag börjar bli trött på skolan nu faktiskt, börjar bli jobbigt med alla läxor som är hela tiden, o prov o hela köret. nervös faktiskt inför första betygen, men tror jag ligger hyffsat bra till i det mesta. fast no är väldigt tveksamt faktiskt, hehe. snart ska jag ner o kolla på tv, ska bara kolla klart allt här också. o så ska jag göra klart matteläxan. uusch 

p.s jag har världens underbaraste pojkvän. du är den finaste anton.


Kommentarer
Postat av: Ant

världens bästa flickvän<3

2010-09-24 @ 21:34:57

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0