Tisdag.


ne såhär såg jag inte riktigt ut igår större delen av dagen, endast på kvällen då man inte orkar vara särskilt snygg o efter att anton har vart o klämmt massa finnar o shit,känner mig så otroligt fräsch o vacker när han gör det. hahah nej. o mitt hår såg inte riktigt ut såhär heller, för en gångs skull var det faktiskt helt okej snyggt. har fortfarande inte tröttnat på min hårfärg, bara de att jag måste färga bort utväxten snart o önskar att håret var längre, men det fixar ju sig!
dator överhuvudtaget börjar bli ganska segt nu för tiden om jag ska vara fullkomligt ärlig. aja iallafall. jag var ju då med anton idag som ni kanske fattar imedatt jag är med han varje tisdag,hehehe. de va mysigt, o roligt. han är bäst♥
så jävla trött. på skolan.

skiter i 30 day challenge idag.


Kommentarer
Postat av: the big A

naaw, bästa<3

2010-09-29 @ 19:54:53
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vad söt.

Oh, thaaaank you!

2010-09-29 @ 21:35:23
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0