14:07; 'I still fight while I can fight'

försöker vänja mig vid att använda firefox istället för explorer, men faaaaaaaaaan va firefox suger. så jävla segt o äckligt. hatar det.
var ju som sagt med finis anton igår efter skolan. fredags skolschema är så tajt o jobbigt. skolfotografering, oowaaa kill me. ser antagligen ut som ett miffo på klassbilden som vanligt, haha usch. hyffsat argsint fotograf hade vi ju iallafall.. haha. alla va tvugna att ta porträtt foto också för att skolan ska ha bilder tydligen, det är ju det värsta som finns. gjorde klart min jojjo på tekniken, duktigt. mysigt som vanligt att va med antooon, målade hans naglar i guld, han gillar inte mig nu. tehe.
idag var jag tvungen att gå upp tidigt för att jag o mamma skulle va i stan vid klockan tio för vi skulle klippa oss. det blev inte jättemycket skillnad vilket är bra, de är nog mest jag som känner de, lättare att få upp o så nu. inte mycket taget på längden alls, brabra. tydligen var det inte så jätteslitet, mest torrt.
ikväll kommer det massa folk hit, vi ska äta kräftor, sent. jag vet.hehe.

Kommentarer
Postat av: pontus

vafaen, snackar du skit om firefox?!?! det finns tester som visar att firefor är bättre och snabbare än explorer så sluta lipa bajman!:)

2010-09-05 @ 15:48:10

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0