21:28;

21:02: hej. fin tisdag faktiskt. hade sovmorgon idag pga inställd gympa, asskönt! o fint väder o sånt!
efter skolan var jag med fina anton. mysigt. vi målade, det pappret sitter nu på min anslagstavla.haha gulligt.
är så lycklig med dig.
har bestämt mig för att jag sitter här till högst kvart över, sen blir det läxor framför tvn!
har precis installerat ett nytt redigeringsprogram också.får se hur de funkar!
fan klockan är redan kvart över. heeeelvete va surt :(
håller på att lära mig programmet. men hela internet o allt laggar ihop :(
ne nu ska jag dra faktiskt. bye
21:27
bilden blev fail, de skulle va en fin bild på fina stjärnor över, men hittade ingen som var finare än denna! anstränger mig en annan dag! :)



"
har jag inte dig är jag ensam"

Kommentarer
Postat av: Anton

lycklig med dig<3

2010-09-08 @ 19:59:43
Postat av: evelina

så konstigt hur en person kan göra en så lycklig och glad även om man egentligen inte alls mår bra. konstigt men bra.

2010-09-09 @ 17:12:02
URL: http://hhivefive.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0