dunkande huvud och täppt näsa.

går fortfarande inte att lägga in bilder. fattar inte vad som är så jävla svårt?
skriva är inte riktigt för mig för är inte bra på att uttrycka känslor i ord,
fast i och för sig, är bättre med ord än prat. men inte här i bloggen då jag inte kan skriva fritt. varför är jag inte smart o startar en anonym blogg istället? hade vart mycket enklare.
-
börjar bli sjuk igen. mmm toppen!! :( mådde verkligen inte bra igår men gick till konfa grejen ändå, den var ju obligatorisk så what to do. har legat hemma hela dagen och kallsvettats och kollat på oc, mitt huvud kommer sprängas ikväll, jag skojar inte, det kommer göra det!
ska duscha nu, mitt hår är nog flötigare än flötigast.
gick tydligen med en annan bild. störande iomedatt det var en ful bild.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0