bagagirjhire

stannade som sagt hemma idag också. börjat på lite feber känsla också, och förkyldningen känns som den blir värre, missbrukar hostmedicin, ipren och näsdukar. blev arg idag för att jag inte fick gå ut, sol och +4 grader. helt jätteokej i februari!
-
blir hemma imorn med. fan va mycket jag får ta igen nästa vecka :(
har redan missat en redovisning jag skulle ha på engelskan, och imorn missar jag engelska provet. och kan inte göra so provet på fredag även om jag är frisk, för har inte haft mina so grejer hemma så har inte kunnat plugga. fick låna antons grejer, men han har ju bara skrivit hälften av allting, haha. söt.
-
har roat mig med att ta kort på fula blommor och ätit smoothie idag, och kollat på väldigt tråkig tv.

Kommentarer
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

vad har du i din smoothie? liksom, recept hihi? c:

2011-02-03 @ 11:31:53
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0