I Sälen!

Hej! Sitter i våran stuga nu. Jättemysig faktiskt. Har ont i hela benen efter skidåkningen,bellat massa gånger o åkt in i snödrivor men jag lever,haha. Sen efter vi ätit,vilket vi ska göra om en stund,så ska vi basta. Imorn ska vi åka igen o ha ännu en dag full med tålamod. Ha de bra,hejdå P.s jag kan åka skidor. Eller a,snowblades. O jag är inte så trött som jag trodde att jag skulle va i med att vi åkte vid tjugo över fyra imorse. Och... Idag har jag varit på världens Äckligaste Statoil mack, jätteäcklig var den. Hejdå

Kommentarer
Postat av: ludde

Hejsan, ja tänkte bara berätta att ja har gjort en ny blogg, eller ja har typ flyttat min blogg till www.canonphoto.devote.se men dett är så klart för er som vill fortsätta se min blogg! kram. om ni vill svara på denna kommentar då ska ni skriva i min nya blogg! :)

2011-02-20 @ 21:38:53
URL: http://canonphoto.blogg.se/
Postat av: ludde

Hejsan, ja tänkte bara berätta att ja har gjort en ny blogg, eller ja har typ flyttat min blogg till www.canonphoto.devote.se men dett är så klart för er som vill fortsätta se min blogg! kram. om ni vill svara på denna kommentar då ska ni skriva i min nya blogg! :)

2011-02-20 @ 21:40:38
URL: http://canonphoto.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0