STOCKHOLM!

  • VI HAR:
  • åkt tåg och nästan alla mådde illa,även jag. låg tryckt mot rutan hela vägen, usch. mår illa av att bara tänka på det,
  • kom fram till vandrarhemmet och fick våra rum vid kvart i ett på natten. hemskt trötta var vi. jag o sarah skrattade så vi höll på att kissa på oss när det kom en hårig gubbe i y-kalsonger o skulle på toa "hejhej! ursäkta mig o min klädsel..".
  • gått på stan och på bio,
  • ätit äcklig hinduisk mat och hungrat ihjäl.
  • vart på en tre timmars lång teater på dramaten och skrattat och andats in rök,
  • ätit många tidiga frukostar,
  • vart i bullkyrkan (en kyrka för hemlösa),
  • vart på ett judiskt museeum och diskuterat judar,
  • ätit på jensens,
  • vart i moské och fått se deras böner,
  • vart på allhelgonamässa,
  • ätit kvällsmat på mcdondals,
  • vart på ett forum om levande historia och jobbat med grejer där,
  • åkt tunnelbana hur mycket som helst, mina fötter känns fortfarande som dom är på hjul,
blivit många sena kvällar med massa folk i våra rum, åkt hiss mellan våningar och suttit trångt i rummen och skrattat. 
kom hem igår runt sju på kvällen.
ingen toalett inne på rummen, så vi fick stå i korridoren!
tog kort på victor och jakob som speglades i rutan!
på den hinduiska restaurangen:
orkar inte lägga in fler.
nu ska jag gå o möta anton. är hemma från skolan idag. åkt på hosta o jättehalsont, och extrem trötthet.

Kommentarer
Postat av: angelica

bäääst! :)<3

2011-02-01 @ 21:31:17
URL: http://aaangelicaaa.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0