TÄNK ATT NÅTT JAG TRODDE VAR SÅ SVÅRT VAR SÅ LÄTT


alla hjärtans dag. vad är den dagen till för egentligen? att folk som inte har någon ska sörja medans alla andra har det så himla mysigt med förlovning, filmmys och grejer. deprimerande dag. detta är inte vad jag brukar tycka om alla hjärtans dag, men nu när jag är själv så blir tankarna bara negativa till denna hjärtdag.
-
jag ska städa mitt rum&ta en promenad idag. det är vad jag har planerat iallafall.
fick alla hjärtans dag present av mamma o pappa igår. en söt pyjamas♥

Kommentarer
Postat av: robin ahlberg

håller med dig, om man inte har någon så rolig dag... alla går runt och håller hand på stan, sen kommer man själv där som ett jävla fån! xd <3

2011-02-14 @ 15:24:20

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0