VISSA DAGAR SÅ KAN JAG SAKNA TRYGGHETEN FRÅN GAMLA DAGAR.MEN DET FINNS INGET SOM KAN FÅ DOM TILLBAKA.

det är väldigt dålig uppdatering denna veckan, pga sjukan förra veckan!(SKOLAN SÅKLART)
längtar så in i till nästa vecka då det är sportlov, (ska förövrigt till sälen tors-sönd men familjen & våra goa grannar) o dom två veckorna efter lovet så är det prao! jag ska vara på en servering, bloir nog ganska kul ändå.
-
känner mig så död idag, känner mig verkligen inte levande. känner mig helt frånvarande, borta, i min egen värld typ.orkar inte bry mig om nått, orkar inte göra någonting. bara går där och följer med tiden schemat. känns inte bra, känns inte okej.
-
ska försöka skaffa mig en klipptid till nästa vecka. och ska kanske även då färga mitt hår lite. ja, jag ska börja exprimentera med mitt stackars hår ännu en gång. men ingen är väl förvånad. aldrig låter jag mitt hår vila o ta igen allt det får leva med. hehe.´ne men får se om jag kanske t.om väntar ända till efter sommaren. får se vad jag orkar med.
-
pluggade i över 1 o en halv timme idag. lite stolt. åt kladdkaka idag. besviken på mig själv. lyssnar just nu på dålig musik - inte min spellista, heh.  nu har jag slut på ord. fast jag har några ord kvar. jag har inga bilder för jag sitter på pappas datooooooor.
 
från arkivet, fintfint.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0