Where were you while we were getting high?

onsdag. meningslös men skön dag. kall dag också för den delen. börjat bli minusgrader igen.
har verkligen ingenting att skriva. tänker så mycket på dagarna, samtidigt som jag inte tänker på något annat än skolan o det jag gör för tillfället. allt känns så tomt typ, bara meningslöst och livlöst. jag är livlös just nu. har inget intressant att skriva. allt bara rullar och just nu tänker jag inte på någonting. jo, att jag inte orkar.
o som pricken över denna livlöshet sover jag extremt oroligt, känns dåligt. jobbigt liv jag har.
ehe, ne. ursäkta mina konstiga inlägg det senaste.


inte riktigt som nu ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

åh, bilderna, sommar :(

2011-02-09 @ 17:15:21
URL: http://hhivefive.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0